Leiden&Partners
Leiden&Partners is verantwoordelijk voor de city marketing van de stad Leiden. Ons doel is naast het gastheerschap van de stad, het merk ‘Leiden’ op de kaart te zetten, om groei te realiseren in het aantal bezoekers, het aantal congressen, het aantal studenten en het veroorzaken van investeringen, maar ook om een verbinding te leggen tussen de vitale stad en haar bewoners.
Leiden&Partners geeft daar invulling aan middels de divisies Citybranding, Regiomarketing, Leiden Conventionbureau, Leiden International Centre en de VVV.
Leiden wint ‘Place Brand of the Year’ Award 2023
Trots! Leiden wint de ‘Place Brand of the Year’ Award met Leiden, European City of Science jaar! Het jaar 2022 waarin Leiden een jaar lang ‘European City of Science’ was, heeft de stad een mooie erkenning opgeleverd met de winst van de internationale ‘Place Brand of the Year’ Award. Deze werd vandaag uitgereikt op het City Nation Place Global 2023 congres in London. De prijs is in ontvangst genomen door collega’s Mincke Pijpers en Corine van der Ceelen en Lucien Geelhoed, intendant Leiden2022.
Lees hier het persbericht
