leiden_awards_logo.jpg

 

acht_uur_journaal_leiden_op_de_kaart.png

Fraai voorbeeld van hoe iemand Leiden op de kaart weet te zetten: fotografe Carla Versteege haalt met haar ingezonden foto het weerbericht in het Acht Uur Journaal van de NOS.

Die ene vrouw die altijd de foto’s van Leiden bij het weerbericht van het Acht Uur Journaal weet te krijgen... de website van dat knusse Bed & Breakfast  waar zó mooi wordt verhaald waarom Leiden de ultieme bestemming is... dat ludieke lied over Leiden... of juist die museumcampagne die maximaal viral ging...  en misschien wel dat succesvolle instagram-account met Leiden als hot topic. Allemaal inspanningen die op geheel eigen wijze bijdragen aan het bekender maken van Leiden, Stad van Ontdekkingen. Maar wie doet dat nou het beste? Lokaal, regionaal, nationaal en zelfs internationaal?

Dat is precies waar Leiden Awards om draait! Leiden Marketing beloont inspanningen die Leiden op excellente wijze op de kaart zetten. Ken jij voorbeelden? Of heb je zelf voorbeelden? Nomineer ze dan hieronder!

Een vakjury onder leiding van Gerda Schukking (Leven! magazine) beoordeelt de ingezonden nominaties. De Leiden Awards worden uitgereikt op het Leidsche Plein, de halfjaarlijkse partnerbijeenkomst van Leiden Marketing. 

Tot op het allerlaatste moment kwamen er nog nominaties binnen, maar de deadline is nu echt verstreken. In totaal tellen we maar liefst 40 nominaties voor de Leiden Awards! De vele, uiteenlopende inzendingen zorgen voor een flinke uitdaging voor de jury! Benieuwd wie er winnen? Op het Leidsche Plein van 21 november worden de winnaars bekend gemaakt!