Leiden Marketing mag weer drie jaar rekenen op steun van Rabobank

25 juni 2020

Tijdens het Leidsche Plein van donderdag 25 juni jl. maakte Leiden Marketing met trots bekend dat een van haar founding partners, Rabobank Leiden-Katwijk, de steun aan haar werk met drie jaar heeft verlengd. Geheel in de huidige tijdsgeest vond het event digitaal plaats, live vanuit de Leidse Schouwburg. En zo zetten Martijn Bulthuis, directeur Leiden Marketing, en Erik Versnel, directievoorzitter Rabobank Leiden-Katwijk, dan ook hun handtekeningen onder het convenant.

Leiden Marketing kan niet zonder partners

“Wij zijn ontzettend blij dat de bank haar steun weer met drie jaar verlengt”, aldus Martijn Bulthuis, Directeur Leiden Marketing. “Zeker nu, in deze periode waar iedereen met grote uitdagingen te kampen heeft, willen wij er zijn voor de stad. Daarom zetten we vol in op vraagherstelcampagnes. Maar dan doen we niet alleen” aldus Bulthuis. “Dat doen we samen met de stad en onze partners en met succes.” Leiden Marketing won in 2019 nog de Nationale City Marketing Trofee voor beste citymarketingorganisatie van Nederland.

Rabobank gelooft in de kracht van samenwerken

Rabobank Leiden-Katwijk is founding partner van Leiden Marketing. Vanaf de oprichting ziet de bank de waarde van het positioneren van de stad met al haar prachtige historie, het centrum en de activiteiten. Die vervolgens uitstralen op de regio. “Ondernemers, musea en bewoners van de stad profiteren van de succesvolle activiteiten. Want meer bezoekers, meer toeristen en meer congresbezoekers, betekenen meer bestedingen in de stad en daardoor meer omzet en werkgelegenheid. En dat is wat Rabobank Leiden-Katwijk belangrijk vindt.” aldus Erik Versnel. De bank stelt een financiële bijdrage beschikbaar. Maar daarnaast ook haar netwerk. En ook dat laatste kan mooie dingen opleveren aldus Versnel. “Vanuit de maatschappelijke agenda van onze ledenraad is de campagne Streek van Verrassingen ontstaan. De verschillende marketingorganisaties uit de regio hebben de krachten gebundeld en zo een regionale campagne ontwikkeld om regiobewoners in deze coronatijd op ontdekking te laten gaan in eigen streek. Nu veel mensen ervoor kiezen om niet op vakantie te gaan is dat een uitgelezen kans.”

Leidsche Plein

Tijdens het Leidsche Plein kwamen deze keer 130 partijen uit Leiden en de regio samen om zich te laten informeren over alle initiatieven die momenteel worden georganiseerd. Met allemaal als doel om Leiden aantrekkelijk te maken voor bewoners, bezoekers, binnen- en buitenlandse toeristen en congresorganisatoren.

Meer informatie over Leiden Marketing en haar activiteiten vind je op www.leidenmarketing.nl.

Deel dit nieuwsbericht