Campagnes
Leiden&Partners houdt zich bezig met o.a. het aantrekken van kenniscongressen tot de Uitagenda voor bewoners. Van het verbeteren van het vestigingsklimaat voor bedrijven, internationals en studenten tot het aantrekken van culturele bezoekers. Maar ook, het verbinden van al die verschillende groepen om zo welzijn en welvaart in balans te houden. Dat doen we niet alleen. Samen met 19 stadspartners uit Leiden geven we invulling aan de ‘Stad van Ontdekkingen’, City of Science.
Leiden, European City of Science 2022
Leiden is dit jaar European City of Science en dat zullen alle nieuwsgierigen weten. Leiden&Partners pakt uit met een van haar grootste campagnes ooit! Een greep uit de hoogtepunten.
Hoogtepunten ECS



DPG/Sanoma
De succesvolle cultuurcampagne gaat ook dit jaar van start! Samen met acht musea, de hotels van Leiden en DPG Media is Leiden te zien in titels als Margriet en Donald Duck, VT wonen en Flair! Elk museum en arrangement wordt gematched met de juiste titel, doelgroep en periode. Daarnaast resulteert de samenwerking in nogal wat free pubicity. Vijf pagina’s Leiden in de Margriet in mei en een VT wonen stedenspecial van 6 pagina’s dit najaar. Hoe tof is dat!

