signature_abri.jpg

Een mupi is een dubbelzijdig van binnenuit verlichte reclamezuil die in 
het straatbeeld is opgenomen op locaties met een bovengemiddeld aantal passanten. Leiden Marketing heeft een tweetal series van elk 35 vlakken op de zogenaamde B-zijdes in beheer voor citymarketingdoeleinden. Deze vlakken kunnen ook voor culturele aankondigingen worden aangevraagd via het formulier. De kosten bedragen per plaatsing 350 euro (excl. btw, tarief 2019) en worden per één à twee weken toegekend. Er zijn specifieke spelregels verbonden aan het gebruik van deze vlakken, waaronder een voorkeursrecht voor gemeentelijke uitingen.

Voorwaarde voor het gebruik van de B-zijde van de mupi's is het toepassen van het logo Stad van Ontdekkingen, het stadslogo. Deze is hier te downloaden. Deze en andere voorwaarden voor het gebruik van de B-zijde van de Mupi's zijn hier te downloaden. 

Voor de mupi's zijn er twee verschillende series in Leiden. Serie A staat in het geel aangegeven, waar route B in het groen terug te vinden is. (Klik op het kaartjes voor 'n grotere versie)

Mupi's serie A

leiden_g1_v_20_3.png

Mupi's serie B
leiden_g2_v_20_3.png

Spelregels
Voor ieder kwartaal wordt de toe- of afwijzing vóór een maand bekend gemaakt. 

De mupi-aanvraag dient twee maanden vóór het kwartaal aangevraagd te worden. Dit houdt het volgende in: 

Mupi-aanvraag:
1e kwartaal (januari t/m maart): aanvragen indienen vóór 1 november
2e kwartaal (april t/m juni): aanvragen indienen vóór 1 februari
3e kwartaal (juli t/m september): aanvragen indienen vóór 1 mei
4e kwartaal (oktober t/m december): aanvragen indienen vóór 1 augustus

Interesse? Vul het aanvraagformulier in.