Marlijn Kok

Senior marketeer / projectcoördinator (o.a. voor Mayflower400)

071-2032433

Na jarenlang publiciteit & marketing voor de cabaretiers van Bunker Theaterzaken gedaan te hebben is Marlijn Kok op 1 mei 2018 gestart bij Leiden Marketing. Naast het maken van publiciteit, regelt en organiseert Marlijn alles dat los en vast zit. Bij Bunker Theaterzaken heeft zij o.a. het BNNVARA Leids Cabaret Festival georganiseerd. Verder heeft Marlijn zich in Leiden de afgelopen jaren o.a. bezig gehouden met de (mede)organisatie van het SummerJazz Festival en de productie en programmering van De Piano Spelen (onderdeel van het Signatures Festival).


Bij de functie van Leiden Marketing valt alles samen: Marlijn houdt zich als marketeer o.a. bezig met het themajaar Rembrandt & De Gouden Eeuw (2019), verricht werkzaamheden voor Cultuurfonds Leiden en geeft samen met Michaël Roumen als projectcoördinator invulling aan Het Pilgrimjaar (Mayflower 400) in 2020.

Privé is Marlijn met vriendinnen, of met man en kinderen, regelmatig bij de Leidse activiteiten te vinden. En als er geen activiteiten zijn, dan vind je haar wandelend in de bossen of op de Veluwe.

 



Terug naar het overzicht
Marlijn Kok